کتاب طلایی سین جیم‌های فروش: ۹۹.۵ جواب کاربردی به سوال‌هایی که هر فروشنده‌ای با آن مواجه میشود؛ جواب‌هایی که هم گره‌گشا هستند، هم قطعی‌کنند‌ه‌ی فروش، و هم پول‌ساز!

جفری اچ. گیتومر
پدیدآورنده :  
مترجم :  
نام :  
کتاب طلایی سین جیم‌های فروش: ۹۹.۵ جواب کاربردی به سوال‌هایی که هر فروشنده‌ای با آن مواجه میشود؛ جواب‌هایی که هم گره‌گشا هستند، هم قطعی‌کنند‌ه‌ی فروش، و هم پول‌ساز!
محل تولید محتوا (نشر) :  
تهران
ناشر :  
تاریخ انتشار :  
1397
تعداد صفحات :  
271
زبان اثر :  
فارسی
توصیف :  
کتاب طلایی سین جیم های فروش نوشته جفری گیتومر از مهم‌ترین‌ کتاب‌هایی است که همه فروشنده‌ها باید بخوانند. مهمترین چیزی که باید بدانیم این است که سرنوشت دست خودمان است و بیشتر به این بستگی دارد که چطور برای سوال‌ها جواب مناسب پیدا کرد. شغل فروشندگی، درواقع کسب و کار شما است که درون کسب و کار شرکت‌تان قرار گرفته است. با خواندن این کتاب برای سوال‌هایی پاسخ پیدا می‌کنید که احتمالا مدت‌ها ذهن شما را مشغول کرده است؛ با یافتن این پاسخ‌ها می‌توانید یک قدم از رقیب‌هایتان پیشی بگیرید و به فروش بالاتری دست پیدا کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد این کتاب بدانید <h3>معرفی کتاب طلایی سین جیم های فروش</h3> ۷۴درصد از کل فروشنده‌ها، بهترین جواب‌ها را در مورد سوال‌های مرتبط با فروش‌شان، وضعیت‌شان، فرصت‌هایشان و موانع‌شان نمی‌دانند. برای اینکه یک فروشنده موفق باشید، این کتاب مفید و با ارزش را بخوانید و جواب سوالاتتان را پیدا کنید و آن جواب را در کارهای روزانه خود به‌کار بگیرید. اگر بار اول عمل نکرد، دوباره امتحانش کنید و کمی تغییر در آن بدهید تا زمانی که احساس کنید موثر واقع شده؛ تا وقتی که در استفاده از آن استاد شده باشید ادامه دهید. هر جواب را با موقعیت فروش خود تلفیق کنید و این کار را طوری انجام دهید که به سبک کاری‌تان، شخصیت و روحیه‌تان بخورد. <h3>بخش‌هایی مفید و خواندنی از کتاب</h3> «تو بايد شركتت را به دوش بگيری. سنگينی موفقيت فروشِ شركتت روی‌ شانه‌های توست. تو بارِ دنیای فروش را بر دوش خود مي‌كشی. خبر خوب اين است: وقتی به تمام آن فروش‌هایی برسی كه شركتت به اميدش است، تناسب‌اندامی عالی پيدا خواهی كرد هيكلی متناسب و قوی برای بردن كل پول‌هايت به بانک! تا حالا اين جمله را گفته‌ای؟ حتما گفته‌ای. همه گفته‌اند. در دوران كودکی‌ات گفته‌ای. بعد ازا متحان‌هايی كه در مدرسه داده‌ای گفته‌ای. بعدا ز گفتگو با دوستانت، خواهرها و برادرهايت، و پدر و مادرت گفته‌ای. در تمام سال‌هایی كه داشتی بزرگ می‌شدی اين جمله را گفته‌ای.. و همينطور هم در دوران بزرگسالی‌ات. حالا وقت كار است. وقت فروش است. جمله‌ی «كاش گفته بودم.. » هيچ‌جايی در دنيای فروش ندارد هيچ‌جايی غير از دهانِ بازندگان فروش. به منظور طرح سؤالی دارای ارزش، بايد بفهمی كه چه‌چيزی درنظر مشتريات مهم است يا احساس‌هايش را درگير می‌کند. رمز كار، پرسيدن سؤالی است كه هيچ ربطی به فروش يا پول نداشته باشد. سؤال‌های مربوط به پول به غلط «سؤال‌های آشكاركننده‌ی نيازها و خواسته‌های مشتری » خوانده می‌شوند. بايد به آن‌ها «سؤال‌های نقض كننده‌ی حريم شخصی مشتری» گفته شود. <h2>درباره نویسنده</h2> جفری گيتومر متولد کالیفرنیا آمریکاست و در کارهایی از جمله نویسندگی، سخنرانی و... تبهر زیادی دارد. آقای گیتومر به خاطر کتاب‌های فوق‌العاده‌ش درمورد فروش و کنفرانس‌های بی‌شماری که در سرتاسر دنیا از جمله آمریکا، اروپا و آفریقا برگزار کرده معروف است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های جفری گیتومر کتاب مقدس فروش است؛ این کتاب در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و تکنیک‌های نوینی درباره فروش ارائه داد. این کتاب به زبان‌های گوناگونی ترجمه و مورد استقبال فعالان این حوزه قرار گرفت. <h3>مشخصات کتاب طلایی سین جیم های فروش</h3> نویسنده: گيتومر، جفری اچ. Gitomer, Jeffrey H. A مترجم: فرخ بافنده عنوان اصلی کتاب: Jeffrey Gitomer's Little Red Book of Sales Answers: 99.5 Real World Answers That Make Sense, Make Sales, and Make Money ژانر: کسب و کار تعداد صفحات کتاب: ۲۷۲ صفحه  
arrow بستن
arrow

از این نویسنده

نمایش همه
فیلترها
hide