قوانين و مقررات

به لیبرا خوش آمدید!

این شرایط و ضوابط ، قوانین و مقررات استفاده از وب سایت لیبرا ، با دامنه libra-books.com را بیان می کند.

با ورود به این وبسایت فرض ما قبول قوانین سایت توسط شماست. اگر با شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه موافقید ار جیحون‌لیب استفاده کنید

اصطلاحات زیر در مورد این شرایط و ضوابط ، بیانیه حریم خصوصی و اعلامیه سلب مسئولیت و کلیه موافقت نامه ها اعمال می شود: "مشتری" ، "شما" به کسی اطلاق می شود  که در این وب سایت وارد می شود و مطابق با شرایط و ضوابط شرکت عمل می کند. "شرکت"، "خود ما" ، "ما" ، "خود" و "ما" ، به شرکت ما اشاره دارد. "مهمانی" ، "احزاب" یا "ما" ، هم به مشتری و هم به خود ما اشاره دارد. همه شرایط مراجعه به پیشنهاد ، پذیرش و در نظر گرفتن پرداخت لازم برای انجام فرایند کمک ما به مشتری در مناسب ترین روش برای هدف صریح تأمین نیازهای مشتری در رابطه با ارائه خدمات اعلام شده شرکت است. مطابق با قانون حاکم در کشور هلند هرگونه استفاده از اصطلاحات فوق یا کلمات دیگر به صورت مفرد ، جمع ، بزرگ یا او یا آنها ، به عنوان قابل تعویض در نظر گرفته می شوند و بنابراین به همان اشاره می شوند. شرایط و ضوابط ما با کمک تولید کننده شرایط و ضوابط و ایجاد کننده سیاست حفظ حریم خصوصی ایجاد شده اند.

کوکی ها

ما از کوکی استفاده می کنیم. با دسترسی به لیبرا ، توافق کردید که با توجه به سیاست حفظ حریم خصوصی لیبرا از کوکی ها استفاده کنید. اکثر وب سایت های تعاملی از کوکی ها برای بازیابی اطلاعات کاربر در هر بار بازدید استفاده می کنند. وب سایت ما از کوکی ها برای فعال کردن عملکرد برخی مناطق خاص برای سهولت بازدیدکنندگان از وب سایت ما استفاده می کند. برخی از شرکای وابسته / تبلیغاتی ما نیز ممکن است از کوکی ها استفاده کنند.

مجوز

مگر در مواردی که خلاف گفته شود ، لیبرا و یا مجوز دهنده های آن صاحب حقوق مالکیت معنوی برای کلیه مطالب موجود در لیبرا هستند. تمام حقوق مالکیت معنوی محفوظ است. با محدودیت های تعیین شده در این شرایط و ضوابط ، می توانید برای استفاده شخصی خود از لیبرا به این امر دسترسی پیدا کنید.

شما نباید:

بدون بازنشر مطالب از لیبرا، فروش ، اجاره یا مجوز فرعی از لیبرا مطالب را از لیبرا تکثیر ، نسخه برداری یا کپی کنید

توزیع مجدد مطالب از لیبرا

این توافق نامه از تاریخ این قرارداد آغاز می شود. بخشهایی از این وب سایت فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا در مناطق خاصی از وب سایت پست و تبادل نظر و اطلاعات کنند. لیبرا قبل از نشان دادن نظرات در وب سایت ، آنها را فیلتر ، ویرایش ، منتشر یا بررسی نمی کند. نظرات منعکس کننده نظرات و نظرات لیبرا ، نمایندگان آن و / یا شرکت های وابسته. نظرات منعکس کننده نظرات و نظرات شخصی است که نظرات و عقاید خود را ارسال می کند. در حد مجاز قوانین قابل اجرا ، لیبرا هیچ گونه مسئولیتی در قبال نظرات یا مسئولیت ، خسارت یا هزینه های ناشی از آن نخواهد داشت. و یا در نتیجه هر گونه استفاده و یا ارسال و یا ظاهر نظرات در این وب سایت متضرر شده است.

لیبرا این حق را برای خود محفوظ می دارد که همه نظرات را کنترل کرده و هرگونه نظر را که می تواند نامناسب ، توهین آمیز یا غیر مجاز تلقی شود ، از بین ببرد باعث نقض این شرایط و ضوابط می شود.

شما ضمانت و نمایندگی آن را ارائه می دهید:

شما مجاز به ارسال نظرات در وب سایت ما هستید و کلیه مجوزها و موافقت های لازم را برای انجام این کار دارید.

حریم خصوصی

از این نظرات برای درخواست یا ترویج مشاغل یا فعالیتهای تجاری یا فعالیتهای غیرقانونی استفاده نمی شود.

سازمانهای زیر ممکن است بدون تأیید کتبی قبلی به وب سایت ما پیوند دهند:

سازمان های دولتی؛ موتورهای جستجو؛ سازمان های خبری؛ توزیع کنندگان دایرکتوری آنلاین ممکن است به همان روشی که به وب سایت های دیگر لیست شده لینک می دهند به وب سایت ما پیوند داشته باشند کسب و کار؛ و سیستم مشاغل معتبر گسترده به جز درخواست سازمان های غیرانتفاعی ، مراکز خرید خیریه و جمع آوری کمک های خیریه گروههایی که ممکن است به وب سایت ما پیوند نخواهند داشت. این سازمان ها ممکن است به صفحه اصلی ما ، به نشریات یا سایر اطلاعات وب سایت پیوند دهند تا زمانی که پیوند: (الف) به هیچ وجه نباشد فریبنده (ب) به معنای دروغین حمایت مالی ، تأیید یا تأیید طرف پیوند دهنده و محصولات و / یا خدمات آن نیست. و سی) در متن سایت طرف پیوند دهنده متناسب است. ما ممکن است سایر درخواستهای پیوند را از انواع زیر سازمانها بررسی و تأیید کنیم: منابع اطلاعاتی معمولاً شناخته شده مصرف کننده و / یا تجارت ؛ سایت های جامعه dot.com؛ انجمن ها یا گروه های دیگر که نماینده خیریه ها هستند. توزیع کنندگان فهرست آنلاین؛ درگاه های اینترنتی؛ شرکت های حسابداری ، قانون و مشاوره ؛ و موسسات آموزشی و کاردانی تجارت

فیلترها
hide